Hemkommen från mamma och pappa nu. Har parkerat mig i soffan ihop med jordgubbsfilten och väntar på att älsklingen ska komma hem! Han borde komma om ca tio minuter. Hihi.
Idag övade jag på mina husmorskunskaper! Jag lagade mat till Christian! Japp, tro det eller ej! Nu kanske ni tror att jag också åt, men icke! Jag lagade makarongratäng och i en sån är det korv och alla som känner mig någorlunda väl vet att jag HATAR stekt, kokt och grillad korv. Så jag gjorde den här gratängen och Christian allena. Hihi.
Det blev väl....Hyfsad. Lite torr kanske. Jag vet inte eftersom jag inte åt, och Christian skulle aldrig kunna med att klaga. Men han åt upp mer än hälften iallafall så så illa tror jag inte den blev.
Duktiga Tilda!

Har pluggat lite idag med! Har gjort klart en uppgift i omvårdnaden. Skitsvårt! En G-uppgift som man ska göra muntligt men det är huuuuuur mycket som helst att ta upp! Näe, får allt ta ett snack med lärarna nästa vecka när skolan drar igång. Man vet ju inte om man skriver för mycket eller skriver för lite. Som Elin förra terminen. Hade skrivit jättefint och mycket om en grej och så tog Arvid emot det men sa att "jaaa, det här behövdes ju inte egentligen...."

Va fan!! Ge klarare besked då så vi slipper sitta och lägga ner för mycket tid på en och samma uppgift! Ååå, blir så arg på sånt. Men men, nu har jag gjort klart två uppgifter ändå! Gött!

Orkar inte stressa för mycket heller med det här nu på lovet. Vi har ändå rätt god tid på oss ändå. Ska ta och beställa böcker i arbetsmiljö & säkerhet och rehabilitering & habilitering. Kul pengar! NOT!

Nae, imorrn vet jag inte vad som händer. Vet att Christian börjar sent men inte hur sent. Kanske blir en sväng på stan med lite fika. Kanske blir en städ- tvättdag. Kanske blir en mysa-och-stanna-i-sängen-hela-dagen-dag.

Vad det än blir så vet jag att jag måste plugga sen när Christian börjar jobba. Hehe. Kommer inte ifrån det ändå.

Måste tillägga en liten sak här förresten. Min kära syster, du behöver inte läse detta alls då jag vet att du hatar sånt här. Men låt detta gå dina söta ögon förbi. Hihi.

Den här bloggen är det en tjej som skriver och den handlar rätt och slätt om sex rakt igenom. Hon skriver så underbart bra och lindar inte in orden i siden direkt.
Jättehärlig blogg att läsa för hon skriver precis vad hon tycker och tänker om det här hemskt pinsamma ämnet sex. (Jo, det finns folk som tycker det är pinsamt)
Detta är länken till bloggen om ni inte redan läser den:
http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7129


Take Care!!

4 kommentarer:

Marika Leijon sa...

Läser redan den! Fick den av Terese! Tror alla läser den?

Terese sa...

Började läsa för ett tag sen. Hon är kul först men blir lätt tjatig och rätt tråkig.

mathildA sa...

Neej Terese! Hon är ju grym!=)

Anonym sa...

Tack för tipset, vet ju lätt en som kommer fortsätta läsa den nu emellan studierna :D
Förresten Mathilda så fattar jag precis vad du menar, oklar info i skolan är det värsta som finns! Typ... just nu iaf :)