Ledsen för taskig uppdatering dom senaste dagarna!! Haft häcken full, som trädgårdsmästaren skulle säga! Mohahaha! Imorrn är jag iallafall LEDIG!!!! Så skönt! Vet inte om jag skulle orkat en dag till. Var så trött idag och hade sån huvudvärk (jag har aldrig ont i huvudet! peppar, peppar!) så jag bara stirrade på klockan hela tiden.
Var med på dagcentralen idag också. Kollade på film om utgrävning på Lurö, hur man gjorde glasbåten på Vänermuseet, bildspel med gamla bilder på Lidköping och nån kortis om Gillstad. Allt detta samlat på en underbar, fett 2008-videofilm!! Yey liksom. Jag trodde jag skulle avlida! Haha, jag tänkte på dig många gånger, Josefine!! Hur du skulle ha skrattat om du hade sett mig!! (Tror iofs att du gör det när du läser detta, men ändå! Haha!)

Nu är det iallafall bara 12 dagar kvar! Det finns ett slut trots allt! Ne, men som sagt så är det absolut inget fel på stället eller personerna! Det är just själva grejen med praktik som inte matchar mig!

Christian dansade just så fint för mig här.... Herregud!! Snyggast norr om Varberg! hahahaha!

Förresten!!!!! Den 22:e november ska jag och Christian till Göteborg med hans jobb! Vi ska gå på Liseberg, äta mat på Hotel Gothia Towers och sen gå på en show med Nanne Grönwall (skrattvarning från min kära syster!! hihi) men jag tycker hon är grym! Roligt att även vi respektive får följa med!

Det ska bli SÅ kul!! November fylldes allt med roliga grejer också!

Nu ska jag ut i köket och diska! Christian fick städa badrummet den här gången! Ombyte förnöjer! Ikväll ska vi mysa med god mat och en skräck/thriller-film! Vilket ofta slutar med att det bli för mysigt så att Mathilda somnar! Haha!

Över och ut!
Take Care!

1 kommentarer:

Admin sa...

Hm... ja den där videofilmen verkade ju himla bra och intressant!

Och angående den där Grönvall-showen kan jag bara säga; AVUNDSJUK, JAG ÄR SÅ AVUNDSJUUUUK!!!
Kramis