Ledsen för taskig uppdatering här, men det har varit mycket praktiserande nu denna vecka! Nu är det fem dagar kvar!! Egentligen så känns det som om det var igår mamma släppte av mig i Råda och jag var nära på att spy av nervositet, och nu är jag snart klar!
Dock har jag ett par grejer att ta upp med skolan sen när jag kommer tillbaka. Men men, det är inte så farligt! Blev bara såå trött idag så jag ville implodera! Fick ventilera mig hos mamma sen! Du är bäst!!!!

Lägenheten som jag och Christian kikade på har vi skippat nu! Den kom upp i 205 000 när jag kollade senast och det vill vi icke lägga på det renoveringsobjektet! Men vi har en annan på G nu.... En trea!! Jeje, vi får se vad som händer!

Nu ska jag ta på mig ett par andra paltor och sen hem till mamma och pappa för att äta tacopaj!! Gööött!

Take Care!

0 kommentarer: