Blev en sväng till på stan! Jag, Petra och Frida begav oss ut för att köpa en inflyttningspresent till Maddis! Men först hann vi med en fika på Garströms! Moahaha, vad vi skrattade och så fruktansvärt elaka vi är! Eller, ärliga kanske?! Haha, kul har vi iallafall! Love you, girls!<3

Tog en sväng inne på systemet också! Frida och Petra skulle ladda inför morgondagen! Själv lever jag på taxfree-spriten fortfarande och lär göra ett bra tag framöver! Men jag hittade ett par nya cider... eller nya för mig iallafall. Nån med blåbärsmak och nån med lime och lakrits. Låter lite suspekt, men man måste ju prova!

Tänkte ta med dom hem till faderskapet ikväll när mamma fixar min outfit inför maskeraden. Hon kan behöva nåt stärkande! Hihi.

Nu skruvas det för fullt inne i sovrummet! Far och bror fixar och donar! Ååååh, snart får vi upp våran efterlängtade säng!! Yey! Nu kommer sovrummet inte längre se ut som en ungkarslya med bara en sängbotten stående på golvet! Nice!

Yeye! nu ska jag fortsätta kolla på "Klassfesten"

Take Care!

1 kommentarer:

Erika sa...

Hittade dig hihi :) Kul det var i lördags! Kram