Nu har jag änna varit duktig ikväll och skrubbat hela badrummet skinande rent! Längtar efter "mitt" fina badrumsskåp, en söt matta och kanske några hyllor så kommer det hela bli perfekt!
Badkaret ska vi också slänga ut (Förlåt sis, men jag vill inte ha det! hihi!) så vi får plats med en tvättmaskin också! Det ska bli uuuuunderbart att få det i lägenheten!

Kollade på en riktigt läskig film igårkväll; "Haunting in Connecticut" hette den. Rekommenderas om ni vill bli riktigt rädda. Fy tjyven vad jag hoppade till många gånger och fick kika mellan fingrarna. Hehe. Men jag älskar det!

I lördags fyllde jag 22 år! Gammal blir man, hehe. Fick mig allt lite fina saker som ett strykjärn (en gudagåva för mig som är en stryk-maniac!) en morgonrock, smycken, halsduk och presentkort! Finfina grejer!

Började födelsedagen med att bli väckt av en bukett rosor som Christian stack upp i nyllet på mig! Haha, romantiskt värre! Sen åkte han och jobbade och jag träffade mamma, pappa och Jossan på stan och vi gick och fikade. Köpte mig en höst/vinterjacka också.

Sen hem och slänga på sig lite varmare kläder och svisch ut mot Kållandsö för att se på fotboll. Och vilken match!! Först en straff som Djup enkelt plockade, sen ett bortdömt mål för Rackeby (domar-as!) och sen rullade det på! Kalaset slutade 5-3 till Rackeby och Christian gjorde snyggaste målet!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!! Glädje!!

Tråkigt nu bara att fotbollen är slut. Närmast roliga grej blir LOFA i vår! Grattis till 3:e-platsen killar! Ni är grymma!!!!!

Efter matchen skjutsade Petra hem mig till mor och far där min födelsedagsfest skulle vara. Duscha, sminka, klä på sig (en underbart snygg paljett-klänning som jag fick låna av Stina! Tack!) och göra iordning bålen!

Hade en jätterolig kväll tack vare alla mina underbaringar som var med!!<3

Fick världens finaste present av Christian också. Två underbara små tavlor och sen det bästa av allt; ett presentkort på 2000 kronor som ska användas till något som jag vill göra. Till exempel musikal i London eller nåt sånt. På kortet stod det att det inte fick vara något med sport. Hihi.

Jag blev sååå glad!! Jag har världens mest omtänksamma pojkvän! Du är bäst av alla och jag älskar dig så himla mycket!<3

Det får räcka såhär för nu är grabben hungrig här så vi ska åka och köpa mat och myyyyysa hela kvällen lång!

Take Care!

0 kommentarer: