Sitter och kikar på Ticnet för att se om det finns nåt trevligt att åka och kolla på nu i vinter... Måste ju hitta på nåt bra att göra för det fina presentkortet jag fick av Chris my husbaaaand när jag fyllde år!
Varför kan det inte gå några ordentligt bra musikaler här i Sverige för?? "Cats" är den enda som går nu som jag kan tänka mig att se. Men jag är osäker på om Christian vill se katter sjunga om minnen på scen... Hihi!

Vore mysrysigt om dom ville smälla upp "Fantomen på operan" eller "Joseph and his amazing technicolor dreamcoat" eller nåt sånt... Och då INTE på svenska!! Tvi vale för alla kassa översättningar! Kan man inte engelska ska man heller inte se på såna magiska saker!

Vad har hänt idag då da... Inte mycket! Har tagit bort spackel i köket så nu kan folket kakla bäst dom vill! Dammsugit hela lägenheten har jag gjort också. Christian snittade upp sitt finger lite fint så har blödde som en stucken igelkott! Spola med kallt vatten och på med plåster!

Sen skulle vi grilla lite och jag skulle lägga i hamburgarna. När jag lyfte på locket så vällde det ut en massa ånga! Jag brände långfingret snyggt uppe vid nageln! Ännu mera kallvatten! Hehe, var en riktig skadardag!

Träffade sen Petra och Frida för fika på stan! Satt och disskuterade maskeradfesten som Madde ska ha! Ååå det kommer bli så jävla bra!! Haha! Hoppas att många fotbollsspelare kommer befinna sig på Stadt lördagen den 31a oktober... För ni kommer få se en myyyyycket välkänd figur smyga omkring där inne! Moahhahahaa!

Imorrn ligger dagen ganska öppen än så länge... Men hoppas på att få mysa lite med Aylin-gullet!<3

Nu ska jag skutta iväg till soffan och pussa lite på Christian innan det är läggdags!

Take Care!

0 kommentarer: