Hmm, har inte riktigt bestämt mig om jag gillar Extras nya tuggumin med citronsmak... Smakar som en blandning av Jif-rengöringsmedel och citronkoncentrat! Hehe, knepigt!

Jaja, så är det me't! Hade en trevligt kväll i lördags! Fotboll och fest hos paret Andersson/Haller. Fotbollsmatchen var ju inte mycket att hurra för... Helt klart är ju att Sverige inte platsar i VM iallafall. Och det berömda världsgeniet Zlatan avgjorde ju verkligen i första halvlek som han sa... (Ingen ironi här inte...iiiiinte alls!) Suck!

Men festen var rolig! Vi drack glögg och sjöng julsånger! Hihi. Och fanimej Falk! Du ska få det största julkortet EVER!!! Haha! Jag lovar!

Idag har det varit en softish dag! Jag och mamma var och fikade hos familjen Cataltepe! Åååå du underbara lilla goseAylin! Pusspusspuss på dig!<3 Även om du var lite syrak idag! Hihi, men gud så bedårande ändå!

Nu är bror och far här och dom ska pyssla med bänkskivorna och diskmaskinen tror jag. Super! Kanske kan bli klara innan påsk iallafall! Hehe.

Nää bara svamlar här gör jag! Ska ta och fortsätta kolla på "Cops" nu medan grabbsen jobbar!

Så roligt förresten att det är några som läser bloggen! Får nog ta och börja uppdatera lite bättre! HIhi.

Take Care!

0 kommentarer: