Idag har vi varit riktigt duktiga och produktiva! Christian började morgonen med att besikta doken (hans passat för er som inte vet) och den var FELFRI!! Bortsett från lite rost då... Yey!! Trodde inte den skulle gå igenom alls med tanke på alla fel som funnits, men dom åtgärdade Christian och Sten igår och så gick den igenom idag! Hurra!

Detta firade vi med att samla ihop allt skräp efter tapetseringen och kaklet och åkte och slängde! Sen bokade vi upp tvättstugan för första gången! Lite mer hightech än förra tvättstugan kan man säga. Och ett torkskåp istället för torkrum är sååå mycket bättre! Tvätten blir torr här! Blev den aldrig i förra. Fanns inte tillstymmelse till ventilation där så all fukt blev bara hängande.

Så nu har jag tvättat hela dagen och kvällen! Nu står jag och stryker med mitt nya fina strykjärn! Det är great!!! Älskar det! Lakanen blir perfekta och allt annat också! Har bara börjat med strykningen än... I tvättstugan hänger fortfarande en massa grejer kvar och torkar. Det är så roligt att stryka med nya strykjärnet så jag tänker ge Christians träningskläder en omgång också, fast han inte gillar det! Hihi.


Hmm, jag har funderat på en sak idag... Hur kommer det sig att Sverigedemokraterna har så pass mycket procent av svenska folket som skulle rösta på dom om det var val idag, när alla säger att dom är emot dom??

Några måste det ju finnas som är på deras sida iallafall verkar det ju som. Intressant det där. Och undrar vad som skulle hända om dom kom med i riksdagen... Kanske skulle skaka om lite grann.
Äh, jag vet inte... Lite kul att tänka bara.

Citerar en rolig grabb på en fest en gång:

Rösta fel - rösta rött!

Rösta fel- rösta rött!
Rösta fel - rösta blått... eller...vad fan sa jag nu?!

Det var lite roligt för det kom så snyggt!

Hepp, nu ska jag fortsätta strykning och kolla på "Nisse Hults historiska snedsteg" Så jäkla roligt är det! "Danskar?!?!" Haha!

Take Care!

Ps: Välkommen in i bloggvärlden Åsa-gumman!<3

0 kommentarer: