Har haft en heldag tillsammans med fästmannen på IKEA! Det var en trevlig och dyr historia. Hehe. Jag fullkomligt äääääälskar IKEA när det börjar lacka mot jul! Åååh, allt glitter, ljus, julgranskulor, omslagspapper...mmm! Love! Tyvärr började Christian jobba klockan fyra så vi fick öka takten lite. Får ta och åka snart igen och gå ordentligt och kika på allt julgodis! hihi.

Var iallafall på jakt efter en säng och en säng blev det! Två nya 90-sängar och en jättefin sängstomme! Lite läskigt med en så stor säng ändå. Vi ligger ju så nära varandra på natten så vi inte ens tar upp hela 120-sängen ens... Hehe. Men lite mer plats i sängen är ju inte fel så det får plats ett par små personer så småningom! Tsssiii!

Köpte också ett köksbord, lampa till köket, en vit tunna att ha som tvättkorg, små söta röda lampor och jaa en massa smågrejer som alltid slinker ner för att det är så billigt. Badsalt till exempel! Köpte det mest för burken var fin... men alltid kul att pigga upp badet lite grann.

Nu ska jag ställa mig och stryka klart alla kläder (läs Christians schletna Red Roosters-tröja) och sen börja röja bort grejer i sovrummet så vi kan sätta ihop sängen imorrn!!!!!!

Om vi får upp sängen imorrn så ska jag ta och visa resultatet här i bloggen! Känns som om det var igår jag tog "före-bilder" i sovrummet för att sne kunna jämföra med hur det blivit nu.... Skillnaden är inte stor, inte enorm, inte gigantisk...den är obeskrivbar!!

Take Care!

4 kommentarer:

Jana sa...

hmm "små personer", nu blir jag minsan fundersam!

mathildA sa...

Men du känner väl din bror?? Här blir det inga barn innan vi är 50 minst!;) Haha!

Jana sa...

tja men man kan väl ändra sig, underverk har ju inträffat förr ;)

mathildA sa...

Hahaha, ja det är sant!=) Men det här underverket blir nog större än när Jesus förvandlade vatten till vin i så fall!;) Hihi