Idag blir det en tripp till Överby med mamma! Det blir grejer det! Måste hitta nåt att ha på mig på dopet nästa helg! Mycket lättare att vara kille och bara slänga på sig kostym, skjorta och slips! Finns ju inte möe annat alternativ för dom...suck så mycket lättare!

Har mycket jag skulle behöva shoppa... Har ju en hel lägenhet att inreda bland annat plus att alla sommarkläder när nerpackade och förpassade till källaren så garderoben ekar tomt nu! Tröjor, jeans, t-shirtar, stövlar, halsduk, mössa, vantar, väska; Give me!!!

Det vore allt fint att göra som Hollywood-frun Maria: "Cameron betalar allt!" Haha!

Nä man får allt styrsla sig lite grann. Skulle behöva lite nya partykläder också, så Stina slipper låna ut allt hon har! Hehe.

Är en smula sugen på att skaffa Spotify... nån som vill bjuda in kanske????? *snål som satan*

Häpp, dags att borsta tänderna!

Take Care!

4 kommentarer:

Terese sa...

Toppen.

Hahaha, jag älskar Maria!!! Hon är så söt :D

Anonym sa...

Fuskigt jag vill med till Överby o shoppa:) saknar dej Mathilda<3 mste ses när jag kommer hem i december. stannar hemma ett par veckor då:D

www.veronicagerding.blogg.se

Petra sa...

Spotify fixar min bror, bara att säga till!

ZiLLe sa...

det är väl bara att googla "gratis spotify invite" så kommer du få en hel lista med sidor som ger bort sportify invites.. så fick ja spotify iaf =)