Ikväll har denna flickan jobbat! Så nu är man lite trött i huvudet och jag har räknat efter säkert hundra gånger om jag heeeelt hundra gav alla mediciner, låste alla dörrar och kopplade om telefonen; även fast jag VET att jag har gjort det! Hehe, man ska aldrig börja fundera ens, då blir det bara dåligheter!

Nu ska jag och Chris my husbaaaand kolla på nån film.... Rosa pantern tror jag. Öhm, helt obevandrad i den kategorin. Känner bara till ledmotivet och att nån kille är rosa... Helt nollställd är jag! Haha, kan bli roligt!

Imorrn är det jobb igen och så även på söndag! Men nästa helg händer det spännande saker! Aylin ska döpas! Och jag vill, som den stolta moster jag är, berätta att jag och Christian blir faddrar till denna underbaringen!<3

I know, I know, det "betyder" inget egentligen nuförtiden, men för mig blir detta hur stort som helst! Hon är ju liksom mosters lilla gosetäva! Ska bli jätteroligt!!

Nu ska det bli filmtajm!!

Take Care!

0 kommentarer: