Hur kan jag sitta här, efter snart fyra och ett halvt år tillsammans med min pojkvän, och säga att jag är precis lika kär som när vi träffades första gången?

Visst är det ganska fascinerande att just vi två skulle träffas och bli kära i varandra. Med tanke på, som alla mina kära vänner vet, hur galen jag var i allt manligt som rörde sig under gymnasiet! Haha! Men så fick jag syn på Christian och simsalapokus!! så var ingen annan intressant längre.

Jag skulle kunna berätta i detalj vad jag kände, hur många slag mitt hjärta slog och hur förhäxad jag blev den dagen i december 2004 när jag såg Christian på riktigt första gången. Believe it or not, men jag kommer till och med ihåg vad han hade på sig för kläder!

Jag kan redogöra för hela nyårsfesten hemma hos mig när han var där... Hur gullig han var när han hjälpte mig plocka iordning på alla glas och erbjöd sig att slänga ut folk till höger och vänster.
Jag kan skriva flera sidor om hur hög min puls var när jag addat honom på msn och skrev till honom första gången.... Känslan när han skrev "jag gillar dig" helt sådär bara en dag....

Ord för ord, steg för steg kan jag berätta om kvällen den 17e april 2005 när vi tog våran "berömda" promenad och sedan dess varit tillsammans! Hur jag lyckades sminka mig, platta håret och byta kläder på tio minuter innan Christian ringde på dörren! Nervositeten, små-paniken, kärleksfjärilarna i magen.... Jag ryser bara när jag skriver det nu!

Trots att det som sagt är fyra och ett halvt år sen allt det här hände så är känslan densamma! Djupnat och mognat har den gjort, absolut! Men fortfarande kan jag känna mig sådär barnsligt kär så jag bara vill krypa upp i hans knä och pussa honom sönder och samman!

Jag har fångat min drömkille! Han har allt jag vill att en kille ska ha! Ena sekunden kör han över en grabb skoningslöst på fotbollsplanen, för att i andra ligga bredvid mig och pussa mig i nacken! Han har hela kittet! Hehe!

Jag älskar dig, Christian! Du är mitt hjärta nu och alltid!<3



Lika kär som jag var på julspex-discot 2005....


lika kär är jag i Alanya 2009!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

gud vad gulligt! ni är jättefina ihop! kram