Här sitter jag och beskådar mitt nymålade element! Gud vad duktig jag är änna! Nä men det är krångligt att måla element... Man kommer ju inte åt på alla ställen ju. Aja, det syns ju inte sen iallafall om inte någon får för sig att inspektera det med noggranna ögon såklart.

Har precis ätit tacos och kollat på "Änglar och demoner". Riktigt bra film!! Önskar jag kunde orka mig igenom boken också, men det går inte. Har försökt flera gånger om det ack så tråkig den är! Filmen var dock fantastisk! Religon är riktigt fascinerande!

I lördags var det ju halloween-fest hos Madde! Jätterolig fest! Jag var utklädd till drottning Silvia! Haha, jättesnygg var jag! Ska försöka fixa en bild när jag är hos mor och far imorrn, det är dom som har kameran nämlich!

Christian var Batman, Petra var nunna, Frida var amish, Linda 70-talstjej med världens läckraste dräkt och Terese var cheerleader! Haha, underbart!!

Det fanns många vackra beskådningar på festen, bland annat en sjuksköterska, Justin Timberlake, en präst, en djävul, paret Dracula...aa bara för att nämna några!

Kvällens bästa citat stod Erika för! På soffbordet fanns det en ljuslykta i form av en pumpa. När ljuset hade brunnit ut utbrister Erika: "Åh nej...the pump is slocked!!" Haha, gud vad jag skrattade! Man har så sofistikerad humor när man har druckit ett par glas passoa/cola!

Stadt var också riktigt roligt! Svårt att dansa i balklänning bara... Men fick trots allt en komplimang av en kille som tyckte jag var jättesöt trots mitt tupperade hår! Haha! Gulligt!

En lyckad helg har det varit! Eller ja, om man såklart räknar bort att AIK tog hem SM-guldet då... Inte rättvist för fem öre! (Fast kanske för femkronan som en AIK-spelare fick kastad på sig så att han halvt dog! Moahahahahahaha! Tjej!!!!)

Dock vann ju Djurgården lätt över Kalmar och ska nu alltså kvala för att stanna kvar i allsvenskan. Men daa! Kvala mot Assyriska?! Snälla....

Rött för blodet genom hjärta och ven!
Gult för solens bländande sken!
Blått för himmel, regn och hav!

Nää, nu ska jag allt borsta mina små tandsingar!

Take Care!

0 kommentarer: