Ojoj, det här måste vara den slöaste dagen nånsin! Har verkligen inte gjort nånting överhuvudtaget! Fram tills klockan två iallafall....då fick jag börja hänga med nosen över handfatet...Shiet! Har aldrig blött så mycket näsblod förut! Skvätte ner allt som fanns i närheten. Ni tjejer som var med i Polen kan tänka er Marias blod-incident så förstår ni! Hehe.

Sen kom Christian hem och vi åkte och rensade ur vindsförrådet i förra lägenheten. Gick rätt snabbt. Så nu har jag lämnat min nyckel, Christian har lämnat sin, alla förrådsnycklar... Helt enkelt så existerar inte vi på Majorsallén längre.... Lite småsorgligt måste jag säga.

Hämtade en kort också som jag "beställt" av underbara Emilia! Åååh, det blev så fint! Aylin kommer bli så glad....om typ tio år när hon förstår sig på sånt! Haha. Jättefint blev det och kommer smälta ihop så bra med presenten! Hihi.

Imorrn är ju den stora dagen! Måste bara åka in panik till stan och köpa strumpbyxor, sen är allt klart för dop! Jätteroligt ska det bli! Lilla underbara Aylin-gumman som är världens sötaste barn nånsin!<3 Vi älskar dig!

Sitter hemma hos mor och far nu. Christian köpte nya fotbollsspelet till x-box igår så det blir spelande för hela slanten ikväll ihop med Jonas. Uuuuusch, så tråkigt! Bättre att vara här där man kan kolla på typ hundra olika tv-kanaler! Yey! Hoppas det går nån bra film!

Jag och Christian kollade på "Sorority boys" igår. Jättelängesen jag såg den och gud vad jag skrattade! PILLOWFIGHT!!!!!!!!! Moahaha! Älskar den!

Nää, nu måste jag göra nåt här...är rastlös som satan!

Take Care!

1 kommentarer:

malin sa...

ja den var skitrolig men man fällde allt några tårar på slutet..=/ kram!