Anledningar till varför Mathilda är glad idag:
  1. Ska hämta betygen nu ihop med Eileeeen!
  2. Ikväll ska vi ut och äta hela familjen och fira att jag äntligen är klar med min utbildning!
  3. Innan middagen så ska jag och Christian åka och ta reda på en sak som jag hoppas kommer vara till våran fördel! Hihihihihi!
  4. På lördag är det Stinas 25-årsfest!!
  5. Matchen mot N. Härene ska faktiskt bli ganska rolig på lördag ändå!
  6. Skattepengarna har rullat in på kontot så nu ska jag bli en resa och lite kläder rikare!
  7. Nästa vecka börjar jobbet så smått med bredvidgång och introduktion.
  8. Finfina planer inför hösten smider jag också!
  9. Och självklar: MIDSOMMAR!!!

    Jaa, ungefär det är väl mina anledningar till att sitta och småle!

    Nu ska jag äta sensen frukost och sen knalla till Elindidelidii!

    Take Care!!

1 kommentarer:

malin sa...

hehe det är det rätt många som är..;) kommer massa bilder sen när det väl är över =) tack hoppas också det blir så underbart som man hoppas på! kram