Ååååååh, sitter här och är så arg så jag nästan imploderar!! Och då skulle ni bara sett mig för en timma sedan! Fy fan säger jag!! Kan man inte döma så ska man inte vara domare! Så enkelt är det!
Och du, ditt jävla as, dömde knappt en enda boll rätt! Blåste för allt och ingenting. Men okej, gör det då, så länge det rör sig om små frisparkar! Men den här incidenten är BARNSLIG!!

Det står 1-0 till Järpås i andra halvlek. Järpås sparkar ut bollen till inkast. Jonas, som är bäst på inkast, springer fort som fan för att ta bollen och kasta. Men det står något i vägen för bollen...eller inte något, NÅGON! Järpås förbannade tränare!! Jonas springer in i gubben som inte flyttar på sig och "flickan" ramlar! Domaren blåser....och ger Jonas gult kort!! detta resulterade i RÖTT kort!

Fy fan!! Och Rackeby protesterar och då lägger sig Järpås i: "Det är faan vad ni tjötar" Att inte Falk gav aset på kanten en dansk skalle är ett under. Och tro mig, han hade förtjänat det och jag hade skrattat!

Rackeby hade sååå många målchanser men icke...det gick bara inte. Men fan vad ni kämpade! Stolt över er killar! Och en stor applåd till min kära bror! Du gjorde helt rätt!!


Ni kanske har märkt att jag är lite upprörd?? Hehe. Och det är jag! Därför skriver jag inte mer nu! Jag är inte på humör för att skriva nåt hippit och hoppit! Jag ska invänta min antagligen mycket upprörde pojkvän här nu!

Och by the way: ALDRIG MERA HENRY'S!! Inte när domaraset jobbar där iallafall! Grr!

Take Care!

0 kommentarer: