Usch! Stackars alla studenter som får springa ut i detta hemska väder! Småregnar, grått och trist och kallt! Men iofs... det hindrar nog inte dom! Detta är ju en av livets bästa dagar helt enkelt! Grattis till er alla småttingar som står med studentmössorna i händerna!
Och kom ihåg: Den blankaste mössa' har di störste lössa'!

Hemkommen ifrån stan nu! Jag och Elin var och hämtade våra betyg! Äntligen!!! Det här var tredje dagen vi var och frågade efter dom! Damerna i receptionen är inte snabba direkt! Hehe. Men nu fick vi dom iallafall! Inte för att mina betyg är nåt att skryta med... G i alla ämnen utom Livsfrågor och etik där jag fick VG. Skiljer sig väldigt mycket från gymnasiet! Hehe. Men här behöver man ju inte få mer än G.

Sen gick vi till Söderströms och fikade! Mysigt!! Var längesen bara vi två gjorde det nu så det var riktigt roligt!

Sen var jag tvungen att kolla om jag hade fått in mina skattepengar! Ajjemen!! Visst hade jag det! YEY!!! Så nu kan jag betala resan äntligen! Gött när det blir gjort!

Mitt hår blev ju väldigt snyggt efter att ha gått omkring i regn... Allt mitt plattångande imorse är borta och istället finns det ett svintorufs på mitt huvud. blääää vad trött jag blir på det! Särskilt när man ser andra som går i regn och rusk men ändå med spikrakt hår! Avundsjuk!!

Får ta och sätta i mina värmespolar och försöka få till lite lockar till kvällen då vi ska ut och äta! Får se vart det blir! Jag ville ju helst till Stadt, men verkar som att det får bli nåt annat ställe... Aja, det blir nog bra med det!

Nu ska jag stryka lite kläder som ligger här och luktar nytvättat och gott!

Take Care!

0 kommentarer: