Ojoj, shit vilken taskig kondition jag har! Två trappor är jobbigt att gå med tre kassar i händerna! Hihi. Håller på och tvättar. Eller är klar nu, men det hänger kvar en hel del i torkrummet. Dom är inte dom bästa kan jag säga! Finns ingen som helst ventilation! All fukt bara simmar omkring i rummet... Suck!

Hehe, vad sägs om mitt förra inlägg då?? Lät jag arg?? Haha. Det har lagt sig iallafall. Men man blir ju såå besviken! Särskilt när Rackeby var det bästa laget och hade fler målchanser är Järpås! Men men, dom tar igen det på lördag när dom möter Norra Härene. Då ska dom piskas! Och såklart så plockar dom Järpås på bortplan nästa gång! Hehe!

Jahapp, här sitter jag nu då... Christian har åkt till jobbet och jag har lite att diska. Skulle egentligen Christian gjort då det är han som ska diska, dammsuga, städa badrummet och allt den här veckan! Grrrr! Stina, du måste lära mig att få pli på grabben!!

Nu kollar jag på Top Model och är aaaavundsjuk! Ge mig deras kroppar och deras utseende tack! Och gärna någon av balklänningarna dom visar upp! Hihi.

Ååååååååå, det kommer hända nåt roligt snart by the way!! Säger inget än! Men längtar såå! Och snart ska jag skriva det! Snart snart! Iiiiiiih!

Take Care!

0 kommentarer: