Oj, taskig update! Sorry för detta! Men har inte ägnat bloggen en tanke dom senaste dagarna faktiskt...Varit mycket annat!

Som ni säkert läst här nedanför så har vi fått en lägenhet!!! Äntligen äntligen! Så nu går tankarna till tapeter, färger, ljuslyktor, garderober, soffor, bord och aaa, en massa annat! Så himla roligt!

Christian började rensa här igår. Balkongen är sopren och nyskurad! Och kaosgarderoben är också till 95% utrensad! Och igår så var vi tre gånger på Kartåsen och slängde en jävla massa skit!! Fatta vad mycket man samlar på sig!

Sen var vi duktiga när vi rensade ur kläder. Jag har hur mycket sommarkläder som helst som passade mig för ca 2 år sen (och dom är inte så trendiga heller längre) men som nu sitter som sliiiickat på kroppen. Snyggt? Nej!

Så vi samlade ihop en och en halv sopsäck och skänkte detta! Duuuktigt! Sen slängde vi även med lite skor! Vet inte om högklackade skor är så populärt kanske, men vem vet??

Så det börjar arta sig här hemma! Det är asgött!

Sen har jag gått bredvid två dagar på jobbet också. Var inte så himla mycket nytt. Rätt mysigt att träffa alla gamla damer och herrar igen! Är ju ändå tredje året jag är hos dom!

Igår jobbade jag en dagtur och idag körde jag kvällen. Så nu är det avklarat och imorrn är det bara en introduktion mellan nio och tolv. Sen är jag leeeeeeedig över midsommar!!!!! Skönt som faaaan!
Börjar jobba på måndag!

Jaaao, vad har hänt mer.... Jo! Rackeby spöade upp Norra Härene i lördags! 10-0 kände grabbarna för att vinna med! Underbar match! Christian gjorde två snygga mål också! Min grabb det!! Så nu ligger dom ett poäng under Tråvad men dessvärre fyra poäng under Kållandsö... jeje! Kållandsö möter dom nästa onsdag! Ska bli spännande... Nästan för spännande!

Sen hade Stina sin 25-årsfest i lördags också! Det var jätteroligt!! Smaskiga muffins och tilltugg hade hon gjort! (Förlåt Jonas! Glasyren på muffinsen var niiiice!!) Sen drog vi iväg till Stadt! Där träffade vi bland annat Veronica och Ellinor! det var roligt!!

Invigde ju mina nya skor också.... Trodde jag skulle dööö! Så ont gjorde dom efter två timmars dans! Som tur är har jag lärt mig av Stina och har numera med mig mina underbara tygskor! Sicken fantastisk känsla! Hehe. Men vill man vara fin och 11,5 cm längre så får man lida!

Nu ska jag plocka lite här och invänta älsklingen! Saknar honom sååå mycket! Har haft riktigt Christian-abstinens idag! Nykär känner jag mig! Anledning?? Ingen aning! Men underbar känsla!! Love you hunie!!!

Take Care!!

0 kommentarer: