Tänkte sätta mig ner och skriva lite här men kom på att jag måste stryka!! Christian blir galen på mig annars! Inte för att kläderna inte är strukna alltså, sånt skiter han i, men för att dom fortfarande ligger i sina små papperskassar som står i vardagsrummet. Hehe.
Och jag mår dåligt om kläderna ligger ostrukna i garderoben! Kalla mig gärna idiotisk men strukna kläder för mig är A och O! Så är det bara! Och ja, jag stryker ALLT utom underkläder! (Eller okej! Nån gång har det också hänt....!)

Det bästa är att tvätta i tvättstugan där mamma och pappa bor för där finns det en mangel!! Nymanglade lakan är inte tråkigt!!

Så, nu fick ni höra lite om mina strykvanor! Roligt va?? Not!

Imorrn är det midsommar som ska firas ute i en sommarstuga....någonstans i Sverige! Haha! Nånstans ligger den! Blir fest såklart och övernattning! Mysrys! Jag vill ju sova i tält men det verkar som om alla har blivit för gamla och bangar den idén! Tråååk!!

Nope, stryka var det!

Take Care!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

du äe så söt mathilda:) föresten jag ska gå till banken o se om jag får låna till en lgn :)
pusspå dej o hoppas du hade en bra midsommar:)
veronicagerding.blogg.se