Här sitter jag nyduschad och insmord i min nya Dove Summer Glow! Kan ju hoppas på att den ska färga min genomskinliga hy något mörkare iallafall! Fick ju lite färg när vi var på Svalnäs i måndags men man vet ju hur fort det försvinner! Ryggen fick mest färg! Jag brukar annars få färg snabbast på magen, men nu har det tydligen ändrats!

Jeje, det var en mysig dag i måndags iallafall. Jag, Christian, Niklas och Jonas tog en tripp till Svalnäs! Grabbsen hade bestämt sig för att iiiiingen skulle bada och jag sa att det skulle jag iallafall göra. Hur slutade det hela tror ni?? Jo, dom badade med inte jag! haha!

Vi stod först i vattnet och kastade en boll till varandra... och tjej som jag är så kan jag inte kasta riktiga kast. Christian visade mig hur jag skulle försöka kasta och när jag gjorde det så sträckte jag min axel! Faaaaaan! Det kändes precis som förra gången; armen bara låste sig och ont som fan gjorde det.

Så jag gick upp och la mig och solade istället eftersom jag ändå inte kunde vara med och kasta. Och då gick grabbsen längre ut och badade.

Sen grillade vi korv (utom jag då som hatar all korv som är grillad, kokt eller stekt! Rå ska den vara!) Och sen ut i vattnet igen! Där doppade jag mig så mycket man kan göra i vatten som går upp till knäna ungefär! Haha.

Det var en helmysig dag, men ett par tjejer till hade inte skadat! Linda och Petra t.ex....mina fotbollshomies!

Längtar till helgen då det blir fest!! Måste ju fira nu att alla arbeten är klara och inlämnade! Och eftersom ingen lärare har ringt så måste det betyda att arbetena är godkända!! HURRA!!! Det ska firas på lördag! Kanske till och med drar till med en Cosmopolitan! Mmmmm!

Mamma ringde förut och sa att mina skor har kommit nu också! YEY! Så dom ska jag hämta ut imorrn! Hoppas sååå att dom passar! Isåfall ska jag gå in dom till lördag och ha på mig dom! Snyggaste skorna ever!

Nää, nu ska jag ta mig på ett par paltor och sen fortsätta kolla på "Stolthet och Fördom" Bästa filmen (eller serie är det ju egentligen) som finns! Tyckte inte att filmen där Kiera Knightly spelade huvudrollen var bra alls. Serien är mycket bättre!

Take care!

0 kommentarer: