ALLMÄNT...

Namn: Mathilda Sophia Andersson
Piercingar: Ajjemen, öronen och naveln!
Tatueringar: Nej, men vill ha
Längd: 161 cm
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ooo ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nää, är ganska nöjd med Lisch!
Tänker du på självmord: Inte så speciellt ofta
Tycker andra att du är attraktiv: Det får andra svara på!
Vilket shampoo använder du: Just nu är det Dove tror jag
Vilken parfym använder du: Har ingen just nu men senaste var Escada
Vad är du rädd för: Har världens mest extrema spindelfobi!
Gillar du att tvätta: Nej usch usch!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa den på Liseberg är underbar! Hatar dock Balder!


SENASTE...

Film du hyrde: "The Mist" Det var väldigt längesen!
Film du köpte: Oj... ingen aning faktiskt! Tror det var nån film till Christian!
Låten du lyssnade på: "Hallelujah" med Molly Sandén
Låten du hade på hjärnan: "...trallalalala lala lala Hon är sexton år idaaaag!" haha!
Låten du laddade ner: Näääääe! Inte laddar väl jag ner inte! hehe
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: America´s next Top Model
Personen du tänkte på: Christian!<3



FAVORIT...

Mat: Oj...mycket! Men pappas köttgryta står ändå högst upp efter 22 år! Hihi
Låt: En svår en... Just nu spelar jag "Hallelujah" med Molly Sandén på repeat här hemma!
Sak att göra: Finns mycket... Kolla på fotboll, fika, slappa...
Sport: Fotboll såklart!! Innebandy är helt OK på vintern också, men det slår inte fotboll.
Dryck: Iskallt Evian-vatten...mmmm! Men Cola är inte tråkigt det heller.
Kläder: Jeans och en snygg tröja funkar alltid.
Film: Twilight! Men även Sagan om Ringen och Pirates of the Caribbean!
Bil: En mattsvart Lamborghini!!! Ge mig den och jag tar körkort! Hihi.


ANTAL...

Gånger du varit kär: Ojojoj...alldeles för många!
Gånger ditt hjärta brustit: Två gånger och då rejält!
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Under Lidköpings Lucia-perioden så var det många gånger, men annars händer det väl aldrig.
Ärr du har på kroppen: Två stycken; ett på undersidan av armen efter att jag råkade droppa lite kokande vatten på den. Och ett på vänster handflata efter att jag ramlade på grus när jag var liten.


SENASTE...

Bok du läste: "Schindlers list"
Personen du fick mail av: Pappa
Personen du fick brev av: Chefen när hon skickade mitt sommarschema! Haha
Personen du fick sms av: Petra tror jag!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Uhhhm, på Mors dag.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Varit i skolan, tvättat, vikt kläder och strukit lite!
Var det kul: Inte överdrivet
Hur tidigt stiger du upp: Runt halvt tio - tio!
Gillar du att slåss: Nej absolut inte!
Vad ska du göra ikväll: Mysa med älsklingen och kanske se nån film!
Är du seriös: Naaaaa, det är sällan! hihi
Vad är du allergisk mot: Kaniner, katter, apelsiner och clementiner!
Var har du ont: Ingenstans just nu. Men för ett par dagar sen var min nacke fucked up!
Använder du hårspray: Japp, när jag har lockigt hår!
Kan du stå på händer: Mot en vägg ja.
Favorit serie: Vänner!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror ju på suget för tillfället!
Gillar du ketchup: På korv med bröd, men inte annars.
Är du glad nu: Jaaaaao!
Var du glad igår: Inte särskilt! (Läs tidigare blogginlägg!)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jaa, storasyster!
Vad dansar du till: Allt med rytm! Älskar att dansa till turkisk musik! Düm Tek Tek! Hehe.
Stockholm är: En stad där det bor överklassfjollor som inte kan säga ordentliga "I" eller "Ä".
Göteborg är: En stad där dialekten är underbar och fotbollskillarna snygga! Hehe.
Kan du sjunga: Tre års sånglektioner och tolv år i kör har faktiskt gett ett hyfsat resultat måste jag säga!
Mer värt än guld: Lycka, kärlek och hälsa!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA vore väldigt roligt!
Ska bli skoj: Stinas 25-årsfest på lördag!
Ska inte bli skoj: Att se Rackebys match mot N. Härene utan Jonas som back!Sparar till: Inget just nu.... Men vill ju ha en liten netbook, så får väl börja snart!Väntar på: Att få börja jobba och få en lägenhet!
Pålägg som gäller: Prickig korv är lovely!
Dagens dryck: Har idag bestått av vårat äckliga kranvatten som smakar salt och klor! Usch!

0 kommentarer: