Ajjemen!! 3-1 vann dom med över Kållandsö! Gött som faaan! Och dom förtjänade det verkligen, för som dom kämpade idag alltså! Var en liten rysare att sitta på kanten kan jag säga...
Hade jag varit i min systers tillstånd så hade allt mina värkar satt igång iallafall! Haha!

Får se om Christian är lika glad som jag när han kommer hem! Det borde han vara! Han missade några målchanser, men den kämpaglöden han har finns inte hos många! En av dom bästa, det är min kille det!<3 Älskar!

Idag har jag varit ledig! Och vart spenderar man en solig dag då??? På stranden såklart! Jag, Josefine, Hasan och Jonas tog oss ner till campingen och njöt av solen! Härligt! Jonas badade men vi andra hoppade detta. Hehe. Var inte så snorkallt, men tillräckligt för att jag skulle backa iallafall.

Just det; midsommar!! Det var en rolig kväll! Spenderade den ute i Västerlund (stavning??) i Stinas mormor och morfars stuga! Dock inte tillsammans med dem! Hehe. Det var en trevlig hop folk som bestod av mig, Christian, Jonas, Stina, Niklas, Linda, Elin, Fredrik, Madde och Carro! Vi hade såå roligt!

Sjöng en väldans massa snapsvisor, åt mängder med sill, skvätte sill-spad på Lindas byxor (förlåt gumms!) dansade runt en tre decimeter hög midsommarstång, körde Fågeldansen, spelade fotboll, shottade allt mellan Baccardie Raz och Ouzo (stavning??), sov i en liten söt dock-stuga, Jonas och Christian gick flera kilometer mitt i natten för att bada!, och jaa, en massa mer hände!

Ska ta och lägga upp bilderna på Facebook så snart jag har skickat över dom från mammas och pappas dator! En himla rolig midsommar var det iallafall! Tack alla underbaringar!<3

Imorrn blir det ännu mer sol och bad! Jag är ledig imorrn med! Sista dagen innan jag kör heeela helgen! Inte så roligt, men Christian jobbar också denna helgen så då är det rätt okej ändå. Lediga båda två på måndag (jag på tisdag också!) och så nästa helg så det är niice!

Har förresten fått lägenhetskontraktet också!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHH!!! Har kollat ut allt nu! Köket är bestämt! jag fick mitt drömkök!! Ååååh, det kommer bli så fint!! Och Christian har fått bestämma garderoberna i sovrummet!

Längtar som faan till att vi får flytta in! Den inglasade balkongen är redan inredd i mitt huvud! Kommer bli mysmysmys!!

Näe, nu ska jag plocka lite här innan Christian kommer hem!

Take Care!

0 kommentarer: