Börjar inlägget hårt med en fråga: Hur i hela helvete kan folk påstå att dom är emot dödsstraff när man läser sånt här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5439959.ab Blir förbannad ut i fingerspetsarna och skulle gärna se den här grabben behandlas på exakt samma sätt!

Nu är jag iallafall hemkommen från jobbet! Började halv två idag. Hann med att fika på stan med mamma och Jossan! Våran traditionella lördagsfika på 3B! Hihi. Myyys! Imorrn är det beräknat att lilltjejen/lillkillen ska komma också!!!!! Själv har jag gissat på att h*n kommer på torsdag! Får se om jag har rätt! Josefine vill inte att jag ska ha rätt iallafall. Hon vill helst att det ska vara klart nu! Haha!

Längtar iallafall som en galning....

UPDATE!!! Medan jag skrev detta fick jag ett sms från pappa där han skrev att dom var på väg till KSS nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Hoppas!!!!!!!!!!!

Blir helt till mig här....Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!

Eeee vart var jag?? jo! Sen var målvakten Djup här och kollade på våran lägenhet! Han ska kanske köpa den! Hoppas det blir så, så att man slipper krångla med mäklare och grejer. Mycket lättare såhär!

Sen drog både jag och Christian iväg till jobbet. Var en svettig och stressig arbetsdag kan jag säga! Men jag gillar det! Jag tycker det är mycket "roligare" att jobba om man har att göra hela tiden.

Nu är jag iallafall hemma! Ska hoppa in i duschen nu! Imorrn väntar en delad tur! Slutar halv tio...surt! Och ännu surare är att jag missar Rackebys match mot Levene/Skogslund hemma... Dom börjar spela klockan tre och min andra tur börjar halv fem. Jääsikens! Men men, jag får skänka dom en massa tankar istället!

Hoppas på grillning imorrnkväll också med Niklas och Linda! Det vore så roligt!

Näääe, jag sitter bara här och svamlar känner jag. Mina tankar just nu är hos mina kära syster och hennes man (Chris my husbaaaaand! haha). Kom igen nu då, snälla bebis!! Jag vill goooosa!! Och jag säger som Monica i Vänner (om det nu blir en kille) att jag kommer älska dig så mycket så att ingen tjej i hela världen kommer duga sen! Hihi!

Take Care!!

0 kommentarer: