Här sitter jag! Nyss hemkommen från mor och far där jag har spenderat dagen! Christian åkte iväg till jobbet kvart i sju imorse och efter det kunde inte jag somna om. Har väl sovit ca. två timmar inatt. Jävla nacke! Men Ibumetin och vetekudden gör underverk! Love them!

Ikväll står fotboll på schemat! Rackeby möter Tun! Får vi se hur detta går! Ååå hoppas så att dom vinner! Då går dom upp i ledning igen! Yey! Men aaa, får väl se! Christian ska iallafall spela i fram så han kanske kan stänka in några mål. Han är farlig på att nicka den killen!

Imorrn står väl lördagsfikan som vanligt på menyn! Har blivit en tradition! Alltid lika mysigt! Sen på kvällen är det grillfest! Jag och Stina och förhoppningsvis Linda ska våldgästa Rackebys grillfest! Kuuuuul!! Christian och Niklas kan hoppa upp och klappa er i röven med erat "inga respektive får komma!" Det får vi visst! Och det ska vi! Haha! Kul ska det bli iallafall!

Sitter här i mina nya skor förresten! Fick dom i en så fin kartong! Och så skickade dom med ett par extra "klackar" eller delen längst ner på klacken som alltid blir utsliten. Så kan man byta ut dom själv! Super!

Var lite nervig när jag skulle prova dom... Tänk om dom inte passar liksom. Trökigt att skicka tillbaka dom. Men dom passade!!! Och underbara är dom! 11,5 cm klack är inte tråkigt! Dom ska på imorrn. Ska nog köpa den vita klänningen jag provade på gina också. Det blir somrigt och fint ihop!

Hepp hepp, nu ska jag lägga mig med vetekudden på axlarna och slappa. Det har jag ju inte gjort hela dagen annars menar jag...hehehee.

Fick meddelande av Petra att det var samling hemma hos Bella ikväll efter fotbollen för att hälsa Terese och Oz välkomna hem! Jag tackade nej dock. Min onda nacke gör att jag inte är den roligaste att umgås med direkt...! Men jag säger det här istället: Välkomna hem, turturduvorna!<3

Take Care!

0 kommentarer: