Mathilda är trött
Första praktikdagen idag
Sov ingenting inatt
Mådde illa som en bakfull gnu imorse
Men det gick bra
Just nu snurrar allt bara runt i mitt huvud
Har ingen koll på nåt
Massor av nya intryck
Jag är inget fan av sånt
Surt värre!
Men tänk positivt!
Igår hade jag 20 praktikdagar kvar
Idag har jag 19
Det går framåt ändå!

Tack för skjutsen mamma!

Älskar dig!<3

Nu ska jag äta!

Ps: Christian har fått sin iPhone! Snyyyyyygg!!! Jaa, den vita är BRA mycket snyggare än den svarta!

Take Care!

4 kommentarer:

Marran sa...

Varsegod (för skjutsen alltså)det är väl bara början, men vad gör man inte för sina älskade barn!
Praktiken kommer du att klara galant,och tänk vad du får lära dej mycket!
Kunskap är aldrig tungt att bära!!!
mamma.

Marika Leijon sa...

Shut it! Svart iPhone ska det vara. Vit suger åsneballe.

mathildA sa...

Sorry Marika!! White is the new black!;)

Terese sa...

Men vad betyder "Jag är inget fan av sånt"? Det är ju det jag vill veta