Nu är jag hemkommen från en fika med Petra och Evelina! Blev Rådhuset den här gången. Shiet vad längesen det var som jag var där! Haha, men inredningen är exakt densamma som när jag var där med mormor varje lördag för typ 12 år sen! Hihi. Mysigt är det iallafall.
Sen åkte jag och mamma och hämtade ut lite saker på Hjertbergs. Mamma hämtade våra tåg- och konsertbiljetter och jag hämtade mitt paket från H&M innehållande Hello Kitty-trosor och en väska!! Sååå snygg!!
Resten av allt jag beställde kommer i mitten av oktober! Och min vinterjacka kommer inte förrän i november! Så tråkgit att gå och vänta!

Måste ta tag i städandet här nu! Var ju så redig igårkväll men hann bara med badrummet och hallen. Men nu när Christian är iväg och jobbar så kan jag gå och städa här med höööööööög volym på min specialdesignade jul-skiva! Ajjemen, ni läste rätt! Julskiva! Jag har redan börjat med sånt! Hihi, galen I know!

Nää, ska fixa lite mat nu!

I brist på mina egna framgångar

söker jag tröst i andras motgångar

TAKE CARE!

0 kommentarer: