Söta lilla Emma! Jag förstår precis hur du känner dig, vännen! Ibland känns det bara helt och hållet som man är ensam! Usch, ingen kul känsla! Du får prata med mig när du vill, gumman! You know it!

Nu sitter jag här och ska ta tag i städet!! Får ju besök på lördag! Wiiie! Och imorrn ska det dineras på Café och bar med PP och gänget! Ska bjuda Christian på mat! Han är ju så underbar! Kul att skämma bort sin raring ibland!

Ringde till min praktikplats förut! Ska börja på måndag klockan 10.00, det blir finfint! Hoppas att det blir bra. Kommer använda mig av Hotell Furustigen när jag ska jobba tidigt, det blir mycket närmare att gå eller cykla.
Annars hoppas jag kunna samåka med mamma när hon jobbar eller Christian när han är ledig! Hihi.

Usch vad trött jag är! Ska föreslå till Christian när han kommer från jobbet att vi ska sova direkt.... Men det kommer han inte vilja. Kommer sitta och spela x-box tror jag. Det var ett tag sen jag fick somna bredvid honom, han kommer alltid smygande vid två-tiden eller nåt. då har jag redan sovit i två timmar! Jeje, det är alltid lika kul att ha Niklas här iallafall! Grannen min! Hihi.

Nääääää, måste ta tag i städandet nuuuu!!

"MAAAAAAAAASK!!! Jag signalerar till Guuuud! Maaaaask! Mitt smink!!!!"
Detta sista är tillägnat till Elin-gumman! Hihi!


Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du som är söt Mathilda!!!

Admin sa...

Furustıgen erbjuder; utöver hotell, även restaurang, taxi, jourhavande medmänniska, ekonomisk konsultation, enklare snickerier, målning, taveluppsättningar, eldragning samt bistår vid akuta fall med sekiner.