Fredag den 18:e december klockan 10.47 går tåget mot Stockholm!!
Det blir till att bo hos Christoffer och Fredrik i Sjöstaden, julshoppa, äta god mat
och framför allt:
PETER JÖBACKS JULKONSERT i Globen!!!!!!!

Det ska bli såååå roligt!!!
Kan det inte bli december nu??
Orka ta sig igenom oktober och november först. Vi kan till och med hoppa över min födelsedag!
Men det finns ett par datum att se fram emot innan den 18:e december!

3 oktober - Min födelsedag
18 oktober - Jag och Christian firar tre och ett halvt år tillsammans
25 oktober - Maddes maskeradfest
31 oktober - Min födelsedags fest

Haha, alla dessa datum är endast i oktober! November kommer bli tröööööök!
Men får se det positivt; ingen praktik!!! Yey!


Nää, nu ska jag hem till mamma och pappa och äta mat! Mmm, pappas köttgryta! Det godaste av allt det goda! Sen blir det fotboll! Rackeby - Helås!
Petra och Mika ska med också! Ännu roligare!!

Take Care!

1 kommentarer:

Admin sa...

Men öhhh.... hallå där! Okej, jag är lite sen på att svara, men du glömde två viktiga datum i November; 2:a för du vet ju vad som händer då. Och inte minst den 23:e.... vissa kallar den viktigaste dagen på året. Jag skulle kanske inte gå så långt, men nog är den en himla bra dag. Haha...