Njaa, kanske inte just "you" i den svenska bemärkningen av "dig" men gymnasietiden... Ååå, jag saknar gymnasiet! allt var enkelt och härligt. Du visste allt vad som skulle hända hela tiden. Mmmm, ibland när jag har såå svårt för att sova så kan jag tänka på det schemat jag hade sista året och på vad jag skulle göra dagen efter och så somnar jag så sött!! Det är så skönt!

Är, inför praktiken, så nervös så jag går omkring med ett konstant illamående. Vilket i sig är trevligt då jag tappar vikt som en galning, men också så jävla irriterande. vill bara att skiten ska vara över!!!

Usch, blir galen på det hela!

Citatet från denna kväll blir iallafall detta:

Jonas: Fan, 118 poäng mot 113 är ju utklassning!!

Christian: Määäh! Så farligt är det ju inte!!
Mathilda: Joo! Tänk om du vore 18 år och vore ihop med en 13:åring...Då vore ju du typ jättemycket äldre än henne.....

Klockrent! Jag vet inte var jag får allt ifrån...JO!! Det vet jag: GLÖGGEN!

Nää, sova nu! så vi orkar upp till släktfotograferingen imorrn!


Take Care!!

0 kommentarer: