Så var ytterligare en skoldag över! Härligt! Hade metodövning i Omvårdnad nu det sista... Skulle lära oss att sätta kateter. Jennifer, jag vill INTE jobba med dig!! Haha!
Som sagt, så seriöst blev det inte! Det blir nog skillnad sen när man kommer ut i jobbet och tvingas göra det. Även om jag har för mig att det är sköterskorna som sätter sånt?! Jossan, hur är det?????
Jeje, whatever! Jag är en färsking så jag hoppas jag slipper sånt i början!

Nu ändrade jag mina planer med mami här! Vi tar stadsturen imorrn istället när jag är ledig så kan jag sitta och plugga lite nu!

Christian kommer hem från jobbet klockan fyra och då är det DISK som står på hans schema! Han skulle diska allt efter festen i fredags och har fortfarande inte gjort det... Jaaa, surt sa grisen!
Sen ska vi kalasa på potatisgratäng och lax! Mmmmmm! Borde egentligen vänta tills imorrn när det är våran dag men vem kan hålla sig?!

Spontan-beställde kläder från H&M igår! Underkläder och en väska blev det! Vem kan få för många Hello Kitty-trosor liksom!! Och en ny väska har jag behövt länge...så kan mamma få tillbaka sin lilla svarta som jag har lånat i ett halvår nu. Hihi.

Nää, nu ska det pluggas! Vill ni veta mina bästa pluggtips?? Ja, jag är inte som Blondinbella som har speciella färger på pennorna och som lägger upp sin pluggning som värsta napalm-anfallet!

Nepp, såhär gör jag:
Fram med uppgiften, block, penna, dator och överstrykningspenna

På med ett "Vänner"-avsnitt som låg "bakgrundsmusik" (jag kan inte plugga till musik!)
Börja med det lättaste på uppgiften och arbeta dig till det svåra. Förhoppningsvis har du börjat förstå det svåra då! Hehe

Japp, sådär går min pluggning till! Lite flummig?! Jaaa, men jag har riktigt bra betyg i gymnasiet så det funkar uppenbarligen!

Take Care!


0 kommentarer: