Suck säger jag bara! Att vissa personer bara orkar gå in och skriva onödiga och taskiga anonyma kommentarer på min oviktiga lilla miniblogg! Gudars, jag trodde aldrig att jag var så populär! Hehe. Men det vore väldigt roligt att få reda på vem det är... Men det är väl en lika feg typ som det brukar vara....

Hemma från skolan nu! Haft psykiatri i ett par timmar. En intressant kurs faktiskt, även om den ibland känns lite skrämmande. Psykiska sjukdomar är läskiga alltså.... Men som sagt, mycket intressant!

På måndag ska vi välja inriktningar till nästa termin. För min del blir det nog sjukvård. Jag vill jobba på ett äldreboende och helt inrikta mig på demens, vet inte om man kan det dock så som jag läser nu.
Men det ligger mig närmast känner jag. Jag vill inte jobba med handikappade, psyk eller hemvård. Det är inte riktigt min grej.

Snart åker sötnosen här till jobbet. Mördarturen 12.45 - 22.00...usch! Stackare!

Själv ska jag ringa lilla mamma sen och dra med mig henne på en stadstur! Behöver strumpor till ikväll och även en sväng in på "den gröna skylten". Känner för X-cider ikväll. Har stått ut med min äckliga Absolut Peach och den smakar sååå äckligt!
Dessutom ska jag hålla mig skapligt nykter ikväll.....eller ja, inte shotta fullt lika mycket som förra fredagen! Hehe, även om det var en fruktansvärt rolig fest!

Kommer sakna Christian ikväll dock. Men, får pussa på Elin istället! Haha, vi är ju ensamma båda två ikväll! Vi ska ha en liten depressionshörna! Hihi!

Nää, nu ska jag ägna lite tid åt älsklingen innan han åker!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hur orkar man hålla på att va taskig eller?!.. Ha en bra helg tjejen!! Puss på dig/Emma