Nää, tyvärr alla människor där ute, men jag måste gå emot strömmen (ovanligt?!) igen!
Just nu skrivs det överallt i tidningar och bloggar om hon som var så otrooooooooooooligt bra i Idol nu senast. Absolut hade hon en bra sångröst, men hade man inte sett henne hade man vissa gånger kunnat ta henne för en kille.
En alldeles för mörk och "konstig" röst för min del.... Näää, henne ger jag icke mycket för.
Har inte sett nån tjej än som jag tycker är riktigt bra..... Den där grabben med gitarren dock som skulle få ett skivkontrakt om inte de andra två tog med honom i tävlingen....han var UNDERBAR!!!!!!!!

Sitter här och väntar på att klockan ska gå så att jag får gå! Hihi.

Usch vad trött jag var när jag gick upp förut! Hade gjort vad som helst för att få ligga kvar under täcket bredvid Älsklingen! Men icke icke!!
08.30 blir det metodövning om stroke i rehab/hab och efter det har vi Arbetsmiljö & säkerhet....kul jul!
Nää, vill bara ha fredag nu!! Då blir det feeeeest!!! Längtar!!

Kallt var det på fotbollen igår med! Kallt väder och kallt resultat. 2-1 till Mellby. Det var inget otrevligt motståndarlag alls, men domarn....Aaa nä jag uttrycker mig inte ens om det, kan bara säga att hans felaktiga domslut gjorde så att Mellby kunda göra det andra målet. Och fel var det!!! Fråga vem som helst!

Credit till min bror dock!! Fy fan! Du är den absolut bästa i hela laget (delat med Christian då!) och den som har räddat Rackeby otaliga gånger från förlust! Två tummen upp för dig!!

Nää, dags att sprutta på lite parfym (Bali dreams) och slänga på ett annat halsband sen får jag snart börja röra mig mot Elin tror jag!!

Take Care!

0 kommentarer: