Nu sitter jag hos mor och far med en handduk virad runt mitt otroligt väldoftande nytvättade hår! Tog mig ett låååångt härligt bad förut! Gött!
Det behövdes efter en och en halv ASTRÖKIG rundvandring på hjälpmedelsförrådet. Usch vad lessamt! Jag och Elin kände för att sno varsin rullstol och glida omkring i när Cathrine stod och malde på om alla olika slags hjälpmedel. Hehe! Fast hon är en riktigt bra lärare måste jag säga! En av dom bästa!

Sen gick jag hem till mamma och pappa efter det. Har ätit lite, kikat på tv, pratat lite med Sis via webcam och som sagt badat. Igår spenderade jag eftermiddagen på stan med Emilia och Åsa. Hängde med dom när dom utförde sina ärenden (vad vuxet det lät!) Sen åt vi på Larssons som avslutning. Dyyyyyrt!!!

På fredag har Emilia och David inflyttningsfest!!!! Det ska bli grymt roligt! Inte så långt att gå heller, hehe. Trappuppgången bredvid bara! Perfekt.

Imorrn är det social omsorg och..... omvårdnad?? Arbetsmiljö och säkerhet?? Ääääh, ingen aning! Tur att jag har min almenacka som håller ordning på mig! Och Elin såklart!! Love you, honey!

Sen är det snart helg igen!! Wiii!

Nää, nu ska jag torka håret och sen får mamsi köra hem mig! Vill vara hemma när Christian kommer från jobbet. Är på ett så fruktansvärt gos-kram-mys-kyss-smek-humör just nu!!

Hörs imorrn!!

Take Care!

PS: Nu är det fritt fram för alla att kommentera här igen! Dock kommer jag kolla alla kommentarer innan dom syns, så DU som skrev så "fina" anonyma inlägg förra gången, kan lika gärna sluta! Dom kommer inte synas för någon ändå!

0 kommentarer: