Usch usch! Nu har jag gått och blivit förkyld här! Så tråkigt!! Jag har inte varit förkyld på typ två år tror jag...så det var väl min tur nu då eller nåt! Hihi.
Det var iallafall min kära pojkvän som smittade mig! Att man aldrig kan hålla sig ifrån kyssar!! haha, då skulle man aldrig bli smittad med sån skit!
Det var ju han som gav mig körtelfebern också för tre år sen..... Dum dum dum! Hehe.

Jaoooo....annars knallar väl mitt liv på som vanligt tror jag. Skolan tar ju upp 95 % av tiden. Sjukt mycket att göra den här terminen alltså! Och som prickarna över Ö så kommer ju praktiken snart.... Uuuuuuh, vill inte tänka på det.

Fyra fucking veckors praktik!!!!!! Detta är mitt i-landsproblem nu kan jag säga.
Men men, det är ju ett par veckor kvar innan den börjar ändå!! Får ta vara på dessa!

Imorrn är det fredag! Det betyder psykiatri 08.15 och sen på kvällen är det fotboll! Rackeby - Mellby! Hoppas dom vinner!! Det skulle sitta fint efter den sura förlusten mot Kållandsö.... Även om Christian gjorde det snyggaste målet! Heting där!

Nää, nu snörvlar jag sönder Niklas och Christians fotbollsmatch här! Fram med tandborste och ett extra-täcke och sen bums ner i sängen och kika på "Tjenare kungen" på datorn!!

See ya!!

0 kommentarer: