Nu är det måndag igen!! Gör inte så mycket, för jag är ledig! Yey!!
Led dock med Christian som började 06.00 idag.......Inget roligt alltså!
Ska faktiskt försöka plugga lite idag, måste göra det känner jag så det inte blir som förra terminen.. Hehe, jag och Elin fick plugga som idioter det sista bara för att vi inte hade gjort det tidigare. Hihi, vi är så smarta, gummsan!

I fredags var det iallafall fest! Jätteroligt! Jag börjar vänja mig vid Absolut peach även om det smakar skit fortfarande, men med tillräckligt mycket Fanta exothic (stavas?!) i så!

Skulle gått till Stadt, men klockan var halv ett när vi började gå och så var jag hungrig så jag, Christian och Åsa gick till Torngrillen istället. Cheeseburgare utan lök och pommes med grillkrydda och cola satt fiiiiiiiint!
Lördagen blev så slö den kan bli...Sov till halv elva och sen gick vi som vi dvala hela dan. Ingen av oss var bakfull men vi var så sega! Så efter att båda hade duschat och fått på sig kläder så satt vi i soffan och bara slappa. Sen på kvällen gick vi till mamma och pappa som bjöd på tacopaj och sallad. MUMS för morötter!
Kollade på Svensson Svensson och "Lånta fjädrar" hahahahahaha! HUMOR!

Igår var det Rackeby som spöade skiten ur Trässberg! Gött!!! 3-2 blev det men Rackeby ledde med 2-0 hur länge som helst. Trässberg fick in ett mål men domarn såg inte det och dömde bort det. Moahahahahahahaha. kul jul!

Nu ska jag in i duschen...Mitt hår är inte det färschaste man har sett kan jag säga!

Take Care!

0 kommentarer: