Proppmätt ligger jag här i sängen och kollar på "Vänner". Åt tacos förut ihop med Christian och Niklas. vi kollade på "The signal" också.... En skräckfilm som skulle vara årets bästa stod det, men herregud!! Den SÖG!!! en blandning mellan en komedi och en barnfilm skulle jag vilja säga.
Men roligt hade vi iallafall! Så nu sitter dom och spelar golf på x-box och jag ligger nerbäddad i våran nybäddade säng! Mysrys!

Fick världens ryck förut och städade badrummet och hallen. Gick även ner och tvättade underkläder och dom sängkladerna vi hade i sängen. Så gött att ligga i nytvättade, nystrukna lakan! Mmmm, lovely!

Fick reda på APU-platserna idag! Jag hamnade på mammas jobb! Det blir perfekt!! Har två handledare som båda jobbar heltid, så mamma skulle fixa deras schema och så imorrn och så kan jag kanske plocka ihop mina egna tider! Det vore väldigt trevligt!!

Helt plötsligt är inte dessa fyra veckor helt nattsvarta längre. Bara väldigt gråa. Hihi.

På fredag blir det mat på Café och bar och på lördag en par-kväll med lite förfest och sen bowling!! Hur kul som helst!! Synd att inte Emilia och Åsa kunde hänga med bara! Men vi får göra det fler gånger!

Imorrn och på onsdag är jag ledig! Gött!! Har messat Petra om kanske en liten fika imorrn....men hon haver icke svarat så vi får se!

Nu ska jag försöka sussa! Höres imorrn!

Take Care

0 kommentarer: