Igår var det en riktig helylledag alltså!!
Var först ute på stan med Petra, Evelina, Lollo och Frida. Köpte inget dock med alltid lika trevligt att komma ut på stan och bara flänga runt! Blev en pizza på Rhodos också! Gööött!
Sen var det fotboll som gällde!! Rackeby - Mellby!! Weeei! Rackeby vann med 4-1!!! Och Christian gjorde det andra målet!! Jonas kastade ett grymt inkast och Christian nickade såååå snyggt!

Sen var det fest hos Emilia. Hann bara hem emellanåt och byta linne, bättra på sminket och sätta på mig mördarskorna! Invänta Christian och Fredrik också. Sen gick vi!

Supermysig lägenhet verkligen! Men kan tänka mig att den blir varm! Haha! Christian fick värmeslag efter tjugo minuter! Hihi.
Och Emilia-gumman! Det där vi pratade om igår.... Jag tycker fortfarande att det är roligt och jag tycker inte att det är särskilt elakt då jag inte bryr mig det minsta längre om att folk möjligen är elaka enligt andra! (det där var en märklig mening! hihi)
Iallafall.... Jag skiter fullständigt i om andra tycker det är elakt! Hon var/är elak mot mig, alltså tänker inte jag vara fröken Ängel och vara snäll. Jag fortsätter skratta! Och jag är glad över att mina vänner är på min sida!
Dock förstår jag hur du menar också. Så, vi har helt enkelt olika uppfattningar och meningar om detta!
Nice att vi kan prata om det iallafall!!

Nu ska jag smörja in mina brända armar och invänta mamma som ska hämta upp mig!!


Take Care!

1 kommentarer:

Emilia sa...

Tycker också att det är skönt att vi kan prata om det :) Jag är också på din sida, men vissa saker tycker man ju olika om helt enkelt :P Men det är ju skönt att du inte grämmer dig till tusen över detta, bra att du kan skratta, leva och gå vidare eller vad man ska säga :) 4 av 5 toasters ungefär ;) haha!