Nu ska jag alldeles snart börja fixa till mitt hår här inför kvällen!
Ska krama till lockar i håret och kanske även försöka mig på att använda locktång. Kände då att det är
bäst att börja i tid ifall det blir katastrof av allt! Haha!

Ikväll är det fest som gäller!
Eller ja, förfest inför Kronan för Frida och Lollo! Haha! Vet inte Petra också skulle med...??
Men jag "jobbar" imorrn så jag hoppar utgången och är bara med på förfesten!
Älskar förfester mycket mer än själva utgången egentligen. Nån som håller med??

Igår var det fotboll som gällde!!
Rackeby mötte Tun hemma. Blev förlust med 2-1. Det blev SSS med andra ord: Surt Som Satan!
Det bästa på matchen var när Jonas kastade ett inkast som Ulf sen sköt till mål. Han är bara bäst på inkast alltså! Ligger i släkten!
Jag kastade längst i vårat lag när jag spelade också, dock inte lika långt som min käre broder.
Han är omänsklig!!!!

Nää, nu får jag röra på sidfläsket här!
Ska prova om min nya body passar till min svart-vitrandiga kjol!!

Take Care!

0 kommentarer: