Nu har förfesten här börjat så smått med mig, Christian och Niklas!
Haha! jag har redan lyckats dricka en cider (äcklig!!) och en halv drink bestående av Baccardi Lemon och Fanta pineapple & grapefruit. Goood!!!!

Snart kommer Emilia och Åsa och sen även Elin!! Nice!!
Fredrik och Sofia skulle också komma sen!

Men nu står grabbsen och pratar på balkongen....sociala!! NOT!
Jag sitter här själv med min ananas-drink och väntar på flicksen!

Lyssnade på Boten Anna förut..... Tänkte på dig då Sis!!! Saknar dig!!!!<3


Nää, nu får jag väl gå ut och underhålla pojkarna lite!!
Var by the way på konfirmation idag! Victoria var det som skulle känna på Guds ord!
Gud vad söt hon var! Och duktig också!
Brände mig på armarna sen hemma hos Christians pappa när vi satt i solen och åt.... Ajaj!

Jeje, nu ska jag ge mig här!

Take Care!!!!!

3 kommentarer:

Petra sa...

Trevligt med fest du! Tråkigt nog kom jag aldrig in i feststämningen.. En annan helg kanske, förhoppningsvis! ;P
Drick lugnt!

Josefine sa...

Jaaa.... jag saknar dıg ocksa. Och det spelar ıngen roll att boten anna ar 2006, för den ar fortfarande saaa bra! =)

Anonym sa...

som om det vore så socialt att sitta vid datan dåe? ;P