Förlåt förlåt förlåt för det taskiga uppdateringen på denna sidan!
Måste skärpa mig!! Försöker hitta tillbaka till min inspiration att skriva! hihi.
Idag har varit en skön och slapp dag! Har varit ledig under dagen och bara tagit det lugnt. Var och handlade lite med mamma, fikade, kikade på "Vänner" och jaaa, softade helt enkelt!
Sen började jag jobba 15.30 till 20.30

Inte så jobbig tid direkt! Jobbad med Carina och Gun också! Haha, underbara är dom!
"Nää, är plasthandskarna slut där?? Måste jag gå över till Rosendal och hämta fler? Nää, jobbigt jobbigt jobbigt jobbigt!!!!"
Haha, humor!!

Nu ringde Christian-darling precis!! Han och grabbsen var på väg till Matmagasinet och han frågade om jag ville ha nåt. Ja tack!! Något som innehåller 100 % choklad!!!!
Gött!!! På en onsdag...jaja! Idag var det fest! hihi

på fredag är det fest hos Lollo då!

Laddad till tusen!! Ska nog ha min klänning från AP tror jag. Tillsammans med mina gröna leggings??
och mitt gröna halsband?? Mina svarta heels till detta??
Mmm, kan nog bli bra!! Hihi.

Nää, nu ska jag ladda ner lite fler avsnitt av "c/o Segemyhr" och invänta min choklad!!

TakeCare!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Måste ju passa på att utnyttja den här funktionen nu när du har ändrat ;)
Tänkte bara kolla vilka som kommer till mig på fredag?
Puss