Hemkommen från stan nu!! Haft en supermysig dag tillsammans med Petra och co.
Först blev det då fika på Henry's med en köttbullemacka och en kaffekolaboll! Yammie! Sen tog vi en sväng ut på stan och kollade läget lite. Jag hittade ett par fina ballerinaskor som jag köpte. Roliga fötter jag har då eller! På ett par skor jag provade behövde jag strl 36, på ett annat par strl 39!!! och slutligen på de jag köpte 38! Haha, mina fötter är verkligen inte normala!
Sen träffade vi Frida, Linda, Evelina och Carro för glass på Pauly's(?? stavas??) Deras choklad och hasselnötsglass är inte otäck om man säger så! Slappade i solen nån timma innan de skulle iväg och jobba!

Nu sitter jag här och tycker att det är var en jätterolig idé att blogga från den här sidan idag!! HEhe, irriterande! Imorrn är det fotboll och sen fest som gäller!! Ska försöka svänga förbi Lollo ikväll och hämta min sprit också. Kanske blir en mysig promenad med Älsklingen ikväll till henne?? Jeje, får se när han kommer hem!
Nu ska här städas i badrummet (sista jag har kvar, sen har jag gått igenom heeela lägenheten) sen maila in arbetet till Lars(a) och sen bara sooofta kvällen lång!!


Take Care!

0 kommentarer: