jajajaja, petitesser att Rackeby kanske tillhör Kålland!! Det I Rackeby olyckan hände, så varför inte bara skriva "utanför Lidköping" istället? Alla storstadsknösar har ju ingen aning om det iallafall!
(dumma dig Sis att påpeka sånt!) hihi!


Trött som en gam idag!
Praktiserat nu i tre dagar. Tiden går ändå ganska fort. Jag det känns nästan som om det var igår det var söndag kväll och jag låg i sängen och vibrerade av nervositet! Hihi. Men det visade sig gå super!

Jaaa, praktiken i sig är väl inte så rolig. Det är inte så kul att gå och göra ett jobb som man vanligen får pengar för helt gratis. I början går man ju med sin handledare, men med tiden kan man ju inte hänga efter henne heller och får göra saker själv. Man blir ju lite "utnyttjad" på ett sätt faktiskt.
Men det är en underbar avdelning så jag har kommit helt perfekt! Kan inte klaga alls, och min handledare Lena är jättegullig! Så det går finfint!

Men jag längtar tills jag får gå över på avdelningen mittemot och börja sommarjobba!! Mmmmm, pengar!! Och så kan jag allt där! Vet hur allt funkar och hur gamlingarna funkar också! Supergött!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Ska sussa här inatt, för Christian och Niklas skulle spela det är "nya asahäftiga och megaroliga" spelet. Vad det går ut på?? Jaaa, knarkhandel och ju fler personer du dödar desto mer poäng får du, eller nåt sånt. suuuuck. Pojkar då!!
Nää, men det är lika bra att jag inte är hemma när dom sitter och spelar halva nätterna. Jag blir bara irriterad när jag inte kan sova! Hihihi.

När jag kom hem idag så lagade Christian mat till mig! Mm, goding där!! Han vet precis hur vägen till mitt hjärta går!
Via potatismos, falukorv och brysselkål! Tack sötnos! Jag älskar dig!!<3

Nää, nu ska jag se hur långt min nedladdning på Simpsons-filmen har kommit och sen lägga mig i badet tror jag!

Take Care!

0 kommentarer: