Sitter här i köket och bloggar lite!! Är omringad av lukten av sockerkakan som står i ugnen!

Jajamen! Husmorsan i mig har vaknat! Fruktansvärt tråkigt med sockerkaka egentligen, men ingredienserna räckte inte längre och jag var sååå sugen på att baka nåt!

Orka släpa sig till Matmagasinet också... Nää, man tager vad man haver!!

Har varit redig och städat köket, sovrummet och hallen idag med! Bäddade med vårat nya påslakan också.


Blev supersnyggt!! Ska bara hämta det svarta örngottet hos mamma och pappa sen också... Var tvungen att tvätta det innan jag använde det.





Snyggt va?? Tycker det är ett riktigt somrigt och fint påslakan!
Funderar nästan på att ge mig iväg till affären imorrn och köpa ingredienser till att baka bullar! Japp, ni läste rätt! Är inne i en bak-fas just nu! Hihi. Och kladdkaka äter man ju upp lika fort som man har bakat den så det vore kul att baka nåt som står sig lite längre! Jeje, vi får se!

Är klar med medicinsk grundkurs idag iallafall!! Gött som fan!
Lämnade in mitt och Elins papper från praktiken idag till Arvid och han sa att han hade godkänt mina inlämningar! Nice one!
Var tvungen att gå en liten omväg när vi kom ut från Komvux också... Ledsen, men jag fixar inte att möta dig längre. Jag vet inte hur jag ska bete mig då. Det gör för ont helt enkelt! Saknar dig, Sanna!

Nope, dags att ta ut sockerkakan och se om den blev någorlunda bra..... haha!

Take Care!

0 kommentarer: