Sjukt hett har det varit idag! Låg på altanen hos mor och far och solade lite vid ett-tiden idag och brann nästan upp! Solade 5 minuter, in och svalka sig, sola 5 minuter, in och svalka sig...osv.
Hehe, grannarna undrade väl var det var för jävla spring hela tiden!

Såå, sände iväg ett sms till Christian och frågade om han var sugen på att åka till beachen när han slutat för att bada. Ajjemen! Efter att Sverige fått stryk av Ukraina så åkte jag, Christian, Niklas, Fredrik, Sofia och Josefine till Svalnäs. (Först ett stopp på Matmagasinet för inhandling av vindruvor, nektariner, Ramlösa och Cola light! hihi)

Fyyy fan vad kallt det var i vattnet!! Det riktigt ilade i hela kroppen när jag till sluta doppade mig! Grabbsen var riktiga tjejer där dom stod på stranden och lekte med en fotboll medan vi riktiga karlar badade! Haha!

Sen lyckades Christian och Fredrik fälla varandra så de ramlade i vattnet, vilket resulterade i att Niklas fick springa för livet eftersom det då var hans tur att bada! hahaa, underbar syn!
Christian och Fredrik slängde i honom...Stackare!!

Jag gjorde en fin liten igelkott i sanden också med hjälp av vasstrån. Stackars den människa som trampar på den, hehe. Kommer göra liiite ont tror jag!

Gött att sitta i kvällssolen och bara softa. Pratade lite om midsommar och så, men kom inte fram till nåt som vanligt! hehe

Imorrn blir det stranden igen! Christian och mamma är lediga så vi tänkte passa på att ta en heldag vid vattnet. Kommer antagligen komma hem som en kokt hummer, men ändå!

Så underbart väder verkligen! Härligt att kunna använda alla kjolar och linnen man har samlat på sig under vintern!

På tisdag kommer också Marika hem!!!!!!!!!!!! Wiiiiiiiiiiie!! Längtar som en gnu efter denna flicka!

Jag och Petra ska hämta henne! Kommer inte bli förvånad om jag börjar lipa. Var så längesen jag såg henne.... Och Marika är verkligen kram-mästare också. Bara en sån sak! Hihi!!

Näää, nu ska jag slänga på ett "Vänner"avsnitt och försöka somna här....Upp tidigt imorrn!

Take Care!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Moahaha vet du varför det var snorkallt på Svalnäs, jo för att det blåste rätt vind på Fästa = fel vind på Svalnäs! När jag badade igår och idag var det minsann 21 grader i vattnet, lovely ;)Tänkte bara att du ville veta!
Puss /Lovisa

Anonym sa...

Du är ett litet skabb, Lollo!! Grrr! Du skulle ringt och sagt det till mig! hihi!;) PUSS!//Thilda