Sitter här nu nyduschad, nyblåst i håret och med nya fräscha paltor på mig!!
Vad fattas då?? Plattång, smink och smycken...Sen är jag klar! Hehe. Sicken tid allt tar egentligen!

Har sån jävla i-lands-beslutsångest!! Ska beställa en namnskylt på nätet tänkte jag här... Men kan inte bestämma mig för varken färg eller form.
Sis tycker jag ska ha en silverfärgad oval skylt. Låter riktigt snyggt, så det blir nog en sån.
Men jag har även fastnat för de hjärtformade skyltarna. Kan vara kul att ha en sån med nån rolig färg om man har arbetskläder som är trista nån dag.
Svårt beslut, haha! Får fundera lite till!

Fotboll ikväll!! Rackeby möter Tun!
"Hej och hora - Tun ska förlora!!"
Gick ju måttligt bra mot Kållandsö (3-3) när Rackeby tappade ledningen 3-1 till ett lika resultat. Suuurt!!
Hoppas på en go´ vinst idag istället!!
Nån som vill med och kika på fotbollen?? Hör av dig bara!!

Nu ska jag fixa iordning det sista, sen blir det fika på stan med tjejerna!

Take Care!

0 kommentarer: