Jaa, det är jag idag!!!
Rekryteringen ringde imorse och frågade om jag kunde jobba på tisdag mellan 07.30 - 14.00
och jag var ledig från praktiken då så det kunde jag.
Då kom mamma på den smarta idén att eftersom min handledare ska vara ledig på lördag, så skulle
ju jag också kunna vara det och ta min jobb-dag på tidsdag som en praktikdag.
Smaaaaaart!! Annars skulle jag få gå med en annan tjej som inte tror att jag klarar nånting och bara vill att jag ska stå och glo vid sidan av, så detta lockade mer!!

Så jag ringde till Lena och frågade om det var okej och det var det!!!!! Wiiiiiiiii!!
Så nu är jag ledig tre dagar i rad!! Gött värre! Och behövligt om jag ska lyckads skriva klart alla uppgifter jag har kvar i skolan också.
Härligt att få jobba riktigt på tisdag med! Få lite pengar för slitet man gör! Niice!

Nu ska jag ut och beställa en klocka på nätet här! Hoppas jag fattar hur man ska göra bara.
Får ta fadern till hjälp annars! Hihi.

Väntar på att Sis ska komma hem nu också!! Vill ha lite små presenter juue! Hehehe... nädå, bara skojade! Vill ha hem dig massor nu!! Har nedräkning på dagarna! Hihi.

Nån som är sugen på fika eller dylikt imorrn får höra av sig!! Jag är laddad iallafall!!!

Take Care!

1 kommentarer:

Josefine sa...

Hej!!!
Teşekkür ederim! Laste dıtt ınlagg nu.... jag ar lıte sen av mıg...:P Jag langtar hem tıll er ocksa saklart =). KRAAAAAAM