Gööött värre är det här just nu!!
Varit i skolan idag. Pratade om våran APU-tid. Haha, vissa vet verkligen inte när dom ska hålla käften eller hur Elin?? Haha!


Satt igår och gjorde klart mina uppgifter i medicinsk grundkurs och vård-omsorg. Så nuär allt det klart och inlämnat. Men guud vad trött jag var när jag satt där igårkväll och skrev... Skrev samma mening tre gånger i rad till slut!

Har en grej kvar att lämna in nu och så ska jag tillbaka till Östhaga och få Niklas att skriva på ett papper och lämna in det. Sen har jag SOMMARLOV i ett par veckor!!!!
Ska bli så skönt att inte ha nåt att göra alls!! Eller jaa...Christian kommer väl sätta mig i arbete hemma att ta itu med kaosgarderoben. Hehe, men det får väl gå!







Ett par bilder från förfesten hos Frida förrförra helgen!!
Jag och Petra kör fake-smile på den första bilden! Hehe.
Och på den sista här har jag exprimenterat lite... Den blir bättre om man klickar på den så den blir större!

Nu blir det maaat!!!

1 kommentarer:

Emilia sa...

Snygging där! ;P Hihi! Riktigt fin bild :)