Jag vet!! Jag vet!! Världens sämsta uppdatering på den här bloggen! Borde snart få pris tycker jag!
Hehe. Nämen, tycker att det är så svårt att komma på nåt att skriva. Som sagt så har jag ju inte världens
mest intresanta liv. Skulle ju kunna räkna upp vad vi ska ha på provet näst-nästa vecka.
Vill ni det?? Hur som haver; här kommer det;

  • Andningsorganen + 2 sjukdomar
  • Nervsystemet + 2 sjukdomar
  • Ögonsjukdomar + Den behandling som vi undersköterskor ger (ögondroppar t.ex)
  • Matspjälkningsorganen + 2 sjukdomar
  • Urinorganen + 2 sjukdomar
  • Endokrina systemet (Diabetes typ 1 och typ 2)
  • Vad man gör man som undersköterska vid insulinkänning?
  • Vad handlar första hjälpen om?
  • Vad vet du om smitta och smittspridning?


Ja, där har ni lite att vara avundsjuka på! NOT!
Nä, men det ska nog gå bra det också tror jag! Det är ju förhoppningen iallafall! Borde börja plugga dock. Hehe.

Vad händer annars här då? Inte mycket alls! Var ju rättegång i fredags.
Inte roligt alls! Eller ja, skönt att det är över så man kan gå vidare, men usch vad det tärde på en!
Vill knappt veta hur hemskt det måste varit för Christian att se de som överföll honom sitta mittemot. Iallafall så är jag SÅ stolt över honom! Han klarade det så himla bra och var stark som ingen annan!!
Älskar dig, sötnosen min! Du och jag för alltid!!<3
(Ja, jag lyckades inte hålla mig helt, och grät två gånger..... uää, vill aldrig sätta min fot i Tingshuset igen!)

Snart firar ju vi våran 3-årsdag också!!! Har så taskig fantasi och kan inte komma på nåt roligt vi kan göra tillsammans... Christian jobbar ju också kväll den dagen. Suck! Och inte kan han ta ledig eller byta bort den eftersom fotbollssäsongen börjar... Jeje, får väl försöka fixa det ändå!

Marika kommer ju hem i juni också!!! MWA!!! Åh vad kul det ska bli! Saknar dig som faan, gumman!!
Skulle ju inte skada om Terese tog sitt förnuft till fånga och följde Marika..hehehe! Men man kan inte få allt!

Förhoppningsvis blir det en liten utlandsresa i juni också! Jag och mamma har pratat om att kanske åka efter jag slutat skolan den 5:e juni. Får väl se. Jag skulle ju vilja åka två veckor till Alanya, men måste ju också räkna med att åka till Istanbul en vecka i augusti också... Aaa, vi får se!!
Christian lär ju inte följa med till Alanya två veckor iallafall... Och klarar jag två veckor utan honom?! Knappast!
Hehe...fortfarande nykär! hihi.

Nää, nu ska jag fortsätta spana in mina favvo-bloggar och sen duscha!! Skulle ju inte skada med en uppfräschning!

Take Care!

2 kommentarer:

Emilia sa...

Äntligen en uppdatering, som jag har väntat ;) hehe! Keep up the good work girl! :D

Petra sa...

mmm.. Alanya! Det var tider det..! ;)
Hörde ryktesvägen att favvograbben gått och smittat dig! Som det sägs, "i vått och torrt". :D Haha!
Krya på dig!
Pussen