Nu är livsfrågor och etik färdigskrivet och utskrivet! gööött!
Nu förtjänar jag att lägga mig under mitt gosetäcke och kolla på ett gammalt härligt Vänner-avsnitt från säsong 5.
Gjorde ett test på Facebook förut om vad jag kunde om Vänner säsong 9. Jag fick alla rätt!!! Alltså har jag sett de avsnitten för mycket... Dags att byta säsong till femmant alltså!

Tittade på "Barnmorskorna" förut. Ååååå, vad underbart gudomligt jättesöta dessa små underverk är! Blir såå sugen när jag sitter där och kikar!

Jag vill också ligga där och ha svinont och be Christian fara åt helvete för att han har satt mig i den här situationen! Och sen få den där lilla raringen på armen och all smärta bara rinner av en (hoppas jag!!)
Mysmys... Men det blir inte än på ett tag så ni kan andas ut! Haha! Får allt bli färdig med utbildningen först och sen jobba ett tag.

Så ge oss ett par år till sen kommer vi packa Volvon och jag kommer bli en fotbollsmorsa!

Nu ska jag dra mig mot sängen!



Mathilda tipsar!
Kika in på Youtube och sök på "Connie Talbot"
Världens sötaste och duktigaste sexåring sjunger "Somewhere over the rainbow" i America's got talent.
Jag gråter varenda gång jag hör henne!!
Sen ska ni lyssna på när hon sjunger "I will always love you"
Det är helt otroligt! Man tror inte att det är sant!
Jag beundrar henne nåt så enormt!
Vill att min dotter också ska bli en liten sångfågel! Hihi.

0 kommentarer: